Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av anonym anonym - 12 oktober 2015 23:00

hejsan

 

ändra lite inne hos mig men blir snart bra i allafall det vet jag.

Jag ska nu få tilbaka mitt skriv bord som dessutom är lite mindre än det som jag hade innan.

Sen vi på möte i dag hos komunen och det blev verkligen en intressant historia det så man trodde att det var ett skämt först.

Först var min förvaltare med men det hade vi redan gjort upp jag och min förvaltare att han skulle vara.

Utan att dom människorna på komunen visste om det som sagt.

Sen det första vi fick veta var då att det var en anonym som hade gjort en orosanmälan och när dom läste upp detta så märkte vi genast vem det var så dom kunde hålla sig lugna i allafall när dom fick veta att det var min syster som det handla om.

Så vi bestämde oss att avsluta det hela eftesom situationen som den är nu 'är bra och att sonen har det bra också.

Så vi avslutade det hela jippi så det kändes så himmla skönt måste jag säga eftersom man har haft lite panik för allting man hade planerat en plan mm.

Så kändes riktigt skönt att få slippa detta helt ärligt också måste jag säga.

Plus när jag ställde mig på vågen i morse så visade det sig att jag hade gått ner 1,6 kg kändes helt underbart och jag blev riktigt glad också för den delen måste jag nog säga att jag blev.

 Så jag skrev till min mamms att nu är det då 18,7 kg kvar att få bort då när sa att jag hade gått ner 1,6 kg så visade hon tummen upp och skrattade lite men på ett positivt sätt så klart.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards