Alla inlägg den 14 oktober 2015

Av anonym anonym - 14 oktober 2015 22:49

    Hjejsan och hallå!

 

Blev en tur  dag till gymmet,trodde jag jo men hade ett anfall i natt och misstänkte lite eller kände att det var bättre att vila denna dag och gå på danspasset i morgon i stället.

Ställde mig på vågn i morse också oc had gått ner nu 2 kg också så nu ska jag verkligen börja kämpa på ordenligt så att man kommer ner i sin vanliga idealvikt som jag verkligen vill också känns helt underbart att det nu äntligen har börja röra på sig utom ordenligt också för den delen.  

Och i dag så bestämde vi oss för att ta en tur till ikea jag och mammsen  köpa hem dessa möbler till lilleman som kommer att behövas oh möbler som han kan växa sig i samtidgt också så klart.  

Så valde ett vitt skåp stomme me ljus blåa låd frotar till två små och 1 stor låda.

Sen får man se om vi köper ett kallax skåp till honom också det visar sig.

Men ikea turen gick bra i allafall och sen var vagnen så himla tung av sig också med alla delar till skåpet också.

Kändes som halvt styrketränings pass också så klart inget direkt någon stabil vagn eller var det som svängde åt alla håll och kanter som bara den också.

Slutade med att mammsen fick ta över och tog lilleman till bilen och så kom det en snubbe gående som skulle hjälpa till med att hjälpa att få in sakerna i bilen inte ett dugg roligt men kände igen honom sen tidigare också för den delen också har man gjort.

Men blev promenad med sonen när vi kom hem och försökt mata honom men ingen bra aptit i dag tyvärr och tvinga i ska man inte göra eller.

Men innan han började gnöla lite så i allafall 3 skedar kom i honom och bättre än inget alls.

   

start bild.feb 2015  bild mars 2015   oktober 2015

99,9 kg                91,2 kg             88,7 kg

den nya bilden på min mage och jag ser nog att den har krympt också.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards