Alla inlägg den 30 oktober 2015

Av anonym anonym - 30 oktober 2015 23:34

God kväll

 

Denna dag så blev planerat att vi skulle gå till gymmet mammsen och jag som vi egentligen skulle ha gjort i går,eftersom pappsen var upptagen så hade vi ingen barnvakt och bestämde oss för i dag  istället.

Vägde mig på morgonen och när jag ställde mig på vågen så började jag rejält skämmas från runt 88,2 så var resultatet nu 91,7.  

Måste erkänna att jag skämdes rejält bra och utrom ordenligt,har ju haft sötsugsbehov dom här senaste dagarna och vilket innebär ordet mens.

Men jag har ju vart sötsugen nu i i nästan en vecka också.

Gymmet gick det bra och styrketräningen sen som avslutning bastun.

 

Hemma sen så efter middagen så fick jag veta att lilleman har haft jätte ont i magen och hade med majskrokarna att göra och äppel jucien och smoothien som jag hade lagat till mig och honom.

Sen där efter på jakt efter nu vagn och bad min förvaltare/godman till hjälp också.

 

Men hittade ett par stycken kände mig lite osäker på den ena.

med myggnät och sen själv sufletten röd men verkade utdragbar som jag vill ha.

Men ska visa hur denna ser ut som han hittade till mig.

 

     

Dagen frulle. scones        vagn som min förvaltare hittade

 

Så nu är det mellan 2 vagnar än så länge som jag har hitta o vill ha.

Antingen denna bugaboo donkey mono, sen bugaboo buffalo svart/turkos

eller en bugaboo buffalo svart/vit.

Man kan alltid köpa ny sufflet men den som är nyaste av alla är denna som jag la upp bild på här. 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards