Alla inlägg den 31 oktober 2015

Av anonym anonym - 31 oktober 2015 22:16

hej och hallå

 

min dag efter frukosten startade inte som jag tänkte mig.

Skulle kolla på denna bugaboo buffalo här på kungsholmen och som slutade med att jag missförstog adressen.

För dom var så lika så hon ringde upp mig och frågade på vilken gata jag var.

Men då bestämde vi att jag kommer i morgon så hinner jag kolla upp adressen och att man hamnade rätt denna gång också så klart.

Men visst det kändes ju rätt pinsammt att man kom på fel gata och även om man stötte på en som frågade om jag behövde hjälp så det blev att förklara vart man skulle.

Men men slutade med att vi gjorde upp om att komma i morgon då.

Så jag kollade upp adressen nu och hittade denna nu också.

Gick hem sen och gav lillen mat mamms och papps skulle gå till en granne som fyllde 70 år i dag.

Bestämde mig för att gå ännu en sväng med lillen under tiden som vägrade först att sova blev ta fram hans prasselbok jag har i vagnen till honom så lugnade han sig och fick titta i den så länge det behövdes så somnade han till slut också.

Sen hem vakna han sen efter en kvart kom mammsen och pappsen tillbaka hem då hade man hunnit .

Sen på kvällen kollade jag upp några vagnar till och en  till vagn ska jag kolla på i morgon men visst ensked är bra bit från kungsholmen.

En bugaboo buffalo blå.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards