Alla inlägg den 19 oktober 2015

Av anonym anonym - 19 oktober 2015 23:42

Hejsan hoppsan!
Morgon promenad på 2 timmar över fredhäll -Marieberg- Västerbron-Södermälarstrand -gamla stan- norrmälarstrand -hornsberg.
Lillen som blev hungrig 1-2 gånger men hade räddningen med mig.
Men fint väder inte så väldigt kyligt eller .
Sen hade en kille hört av sig från mp som ville träffas i veckan lovade kolla upp om jag kunde & så inget gick i mellan beroende klocktid.
Har ju mitt dans pass på torsdag och känner samtidigt att jag inte vill avboka passet.
Får se om man kan platsa en tid som passar både för mig & honom.
Lustiga är att han har samma namn som min lilla mubbs.
Undrar hur det skulle se ut med att båda har samma namn.
Sen följde Mammsen till Fridhemsplan där jag stötte på en i mamma gruppen kände knappt igen henne blivit smalare så väldigt pigg & fräsch ut och en dotter som blivit större sen sist också jag såg dom
Gjorde upp att ta en promenad nån dag fram över också.
Senare kom det fram att syrran har blivit utskriven från psyket efter en vecka det är ju ingenting ju tror att det är hon som har kruxa ihop något helt ärligt med att komma där i från.
Kommer säkert snart vara där igen. :-/

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards