Direktlänk till inlägg 2 september 2018

Finland dag 53. Umgåtts och mys med mitt hjärta

Av anonym anonym - 2 september 2018 23:51

Hade i natt en drömm som kändes så verklig samtligt ruskigt har inget med dejten att göra tur är.
Men jag drömde om att jag skulle lära mig att köra lastbil tung lastbil och som lärare hade var det min sambo som dog 2012.
Han finns ännu i mitt hjärta också även om jag har en dejt nu o kille på gång med samma humor som han tur är och kunna fokuserasig på viktiga saker men sig själv samtidigt .
Uppskattas.
Men det här med lastbilen var bara för mycket som när man sett den live både nya/gamla han hade börjar nästan gråta av bara tanken man hade att sova.
Kan lova när jag ser den gamla är det smärtsamt mycket minnen resor intima stunder mm.
I dag blev bara mys med lilla hjärtat på olika sätt umgås leka med hans bondgårds djur klippa tömma pottan spela boll titta på Nicke nyfiken.
Sen var vi ner till stranden och bada eller skulle bada men var ju tack och hej med det för det var alger på ingång :-( inte rolig alls helt ärligt och speciellt för hjärtat som ville bada men gick inte mest vid strand kanten blev det så verkligen äckligt ut.
Sen bakplåts papper och lite barn böcker och ritat av bestämt mig för att sen hålla det hemligt Vilka böcker det handlar om men ma måste ju ha olika motiv till tårtor ska sen lägga allt i en mapp typ med sånt ABC ark tänkte jag för olika djur/motiv och annat . :-)
Bastubad på trots mensen men behövde tvätta håret så jag kan packa ner allt sånt inte behöva tvätta det mera tills man är hemma.


Köpt på tokmanni härom dagen kaffe burk

Spegel blankt men blåste lite

På nära håll algblomning på ingång

Ej reklam en sån här men vit var den jag hade i drömmen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 25 april 23:15

Sovi gott i natt som minis också . Kollade i ansiktet och det har slutat blossa upp Pga stress så klart. Minis var inte så enkel att få till förskolan Sminkade mig gjorde en videos på detta . Sen till normal handla hem saker . Minis stört j...

Av anonym anonym - Onsdag 24 april 23:23

Hade nån skum dröm i natt så att jag flög till . Minis blev ganska rastlös också och blev tvungen att gå till förskolan med honom också för annars hade huset vart upp och ner i stort sätt. Så vi gick dit och sen hem kolla på priserna på Kryssnin...

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Av anonym anonym - Söndag 21 april 23:13

Sovit gott har jag och minis dock hade jag nån udda dröm om att det var måndag och var fundersam på varför sambon var hemma också. Men kom på sen att det var ännu helg. I dag gick vi till maxi och handla hem det som behövdes till maten och bestämt ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards