Alla inlägg den 1 februari 2022

Av anonym anonym - 1 februari 2022 23:15

en tur in till stan blev det i dag insåg att jag behövde mer socker pasta till dekorationen på sidan av tårtan och kommer säkert behöva nån förpackning till också.
och sen själv klart blev det mardröm ännu en gång för min del & irriteration också.
har en kille som inte riktigt tar det här med bebs på allvar när vi kom hem igen eller var 15 minuter utan för dörren så hände det att lillens händer blev allt rejält knallröda och när det är Så jobbigt att ha kvar hans händer i i overallen ut man än kämpa för detta.
plus kräktes gjorde han också så kände mig så värdelös & hjälplös just då också.
mamma försökte att prata med killen om detta men som vanligt nonchalerade plus hur jag än sagt till honom att vi måste köpa så säger han typ att det inte behövs att denna räcker som den inte gör den här björnpälsen som jag kallar denna.
vill han ta kål på sitt barn med att kyla ner honom eller ska ha ha bebis levande .
i allafall jag vill ha minis levande medan killen blev sur över detta att vi sa till om detta med att du vill hålla dig varm medan ditt barn ska frysa.
och samma sak det här med lekhagen om jag inte sätter in foten och stampar så blir det aldrig av så gör man inte man inte mot sitt barn pga snålhet som han har i stället för att ta sitt barn på allvar och vad som behövs.
skulle kokat potatis för att mosa den men så hade han slängt den i stället.
trodde han skulle börja jobba i dag så hade planera lite saker men sket sig kändes det som i mina ögon.
så nu kommer jag ta kommandot nu han får säga vad han men det skiter jag i .
tänker inte låta min son få samma matvanor som killen som är ohälsamt bara kött inte en enda grönsak mm.
men vill att minis äter fisk/skaldjur & basvaror pasta ris potatis grönsaker .
inget kött i allafall absolut inte alls mitt barn ska ha bra uppväxt & nyttig mat.
sen bestämde jag för när killen skulle titta på tv att städa köket som killen inte vet vad det är ställa saker på inte sin rätta plats mm.
är som att bo med 18 åring ungefär måste jag ta och säga att det är.
tog lite bilder på före/efter bilder.
och sen köpte 2 små blommor också gjorde jag min första levande blommor.
ska lägga ut vild på den också som sagt.
tycker det är pinsamt att bo så här som lämna kläder i köket tillsammans med dator väska .
ni ska få se hur det ser ut före/efter bilder också.
Plus vad som ska rensas i morgon också.
annars varr till panduo köpte socker pasta i brun svart grön men glömde lila typiskt måste jag säga är till sonens minecraft tärta/tårtor.
större sonen har vart ett lite buse i dag i bland känner man sig hjälplös på den punkten också måste jag säga när han får sina raseriutbrott som kan vara riktigt fruktansvärda i bland.

före bild. typ bara olja & annat fett killen har stått mest vid spisen & poppa popcorn .
inte jag för jag skulle tatt bort på en gång.

efter bild. jag tog en ordentlig skurning för att få bort allt äckligt.

mest hemskaste på vänstra delen

känns mera trevligare här nu och mer hemtrevligt också.

här är en del av det som ska fixas i morgon är så grymt trött på att ha det så här som sagt. såg verkligen inte ut så här innan killen flyttade in det är för att han typ inte bryr sig. och det stör mig.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards