Alla inlägg den 10 februari 2022

Av anonym anonym - 10 februari 2022 23:45

fick ett anfall på natten & killen hade visst bett den här tjejen som hade sitt natt pass här att. inte väcka mig men gjorde det endå.
killen var ganska upprörd över detta oclså med att hon inte skulle gjort det.
men vad halv vaken när hon kom in & pickade mig på foten av detta också.
sen ringde minis gudmor & undra vad vi gjorde också när ännu var hemma hon undra om hon kunde komma förbi på en fika också som hon självklart fick.
men det var trevligt att ha hit henne önskade att större sonens gudmor kunde också vara en sån person att komma & hälsa på oftare än som till exempel i september 2021 var det.
och sen får knappt se henne .
så önskade att hon kunde som minis gudmor som sagt.
underbart väder men var lite små seg också efter anfallet oclså har jag vart .
sen så åkte vi &, lämnade killens onödiga stora bil till ryds i bromma var nått som skulle ordnas också.
egentligen skulle jag ha hämta 2 stora rosa latte muggar i dag men får bli i morgon i stället som sagt.
på kvällen blev det beck film som vi ha i tema just nu också.
somnade mitt i filmen också gjorsde & vaknade av mina egna snarkningar som somnade.
var kanske 2-3 minuter totalt som man somnade en stund pga min ep som man allt också har.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards