Alla inlägg den 20 februari 2022

Av anonym anonym - 20 februari 2022 22:45

jag trodde jag skulle komma med på zumban men var 4 personer före mig på väntelistan & kände att jag inte orka vänta eller på att kolla om man kom med.
dick somnade jag om var grymt trött & seg också knappt att killen fick liv i mig också spm sagt.
så blev en tur till ikea men till barkatby i stället som lite omväxling .
Det kom lite minnen fram också både bra & fina minnen där i från.
köpte glas som jag allt ville & sen var det lite spatlat & sen tårt form också.
sen hemvägen var det ica maxi också som vi handlad se hur sortimentet var här.
sen spg jag exets killens dottwe också.
senpå kvällen så fick vi reda på om någon storn som var på gång med en massa snöande

det var 10 kronor styck i detta så kunde inte alls låta bli helt ärligt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards