Alla inlägg den 8 februari 2022

Av anonym anonym - 8 februari 2022 23:30

sov bra & vi bestämde att hämta min stora älskling på skolan i dag.
var till vinden först innan vi gick till in & finn lidl också.
under art väder vår väder i dag har var det vart också.
gick upp till fridhemsplan i god tid också .
sen hämta min större älskling han kom ut med en kompis så höll sällskap av en klass kompis en bit på hem vägen.
hela hem vägen var han glad lugn fick köra lilleman i vagnen trycka på knappen till övergångsstället sen hemma ta & rita med mig etc etc .
men sen när manmma var tillbaks blwv genast kaos i stället som jag inte vill gå in på det hela.
men lugna sig när jag tog över det hela mwd honom mm.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards