Alla inlägg den 9 februari 2022

Av anonym anonym - 9 februari 2022 23:30

miniaen vaknade till mitt i natten och jag kunde inte sova nästan.
försökte men hade svårt att somna och eftersom minis var hungrig så fick killen ta detta. som blev sur men vad skulle man göra som sagt.
sen börja stånka och pusta och hålla och sen när min son kom och väckte mig och berätrade att dom hade hitta hans vantar som han trodde hade glömt kvar på skolan igår.
så började killen morra åt mig ännu en gång igen jag sa arg nu får du lägga av och sluta att beskylla mitt stor troll hela tiden .
så bröt jag ihop eftersom det typ hade vart påhopp hela tiden om det ena till det andra också.
men det han inte tänker på är att det sårar mig utom ordentligt när han håller på som jag gör.
det är ju mitt större barn kan honom känner vill inte hur han ska såras mm.
älskar honom lika mycket som minis .
och. t o m mamma hade reagerat på hanss surhet också.
men vi bestämde att åka till ikea i dag för att mamma skulle kolla på nån möbel & jag ville kolla på lite barn grejer till minis också.
unserbarr väder men har blåsta lite i dag .
sen hade killen lite ärendw till ryds pga av fönster på bilen.
men skulle visst fixas i morgon som jag förstått saken också.
men en helt lugn kväll blev större sonen hade lite svårt att somna så läste lite åt honom också innan man började kolla på beck.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards