Direktlänk till inlägg 1 oktober 2015

då är det första okober då ändå vackra höst färger ändå varmt!

Av anonym anonym - 1 oktober 2015 22:15

hejsan!

 

 då är det nu då första oktober och som säger då detta.

Först att det blir halloween och keikorna för det kommer upp i butiken som sen tar bara nån vecka så är det jul keikorna framme.

För  mig är detta helt galet också i mina ögon förstår inte bara vitsen med detta som sagt det är som att man redan nu ska börja med julklapparna tyckte man och planera vad man baka för saker mm.

Vakande idag klockan kvart över nio trodde jag hade glömt bort sonens gudmor som skulle komma förbi och hjälpa mig med att rensa i källaren som sagt.

Men kommer verkligens skönt att få undan saker såna som ska slängas och saker som jag ska spara.

Vakande totalt snuvig i dag i allafall,vet inte om det är att jag på något vis kylde ner mig eller igår.

Men snuvig som bara den var jag det är sak som var säker.

Som så ringde sonens gudmor och ville prata lite också 3 av hennes barn hade blivit dåliga och förkylda som jag förstog detta.

Beklagade lite om situationen men eftersom jag vet hur hon har det och har också 4 barn.

Men berättade lite om det jag vill skulle bort som min crosstrainer och sen ett bord /säkretär eller vad det heter.

Som hon blev intresserad av hennes äldsta barn behövde ett nytt skriv bord.

Och sen intresserad av crosstrainern också så man få se,kanske mer saker också.

Men det blir nästa tisdag som det ser ut just nu.

Men blev en 1 timmes promenad med sonen i dag runt fredhäll rålis parken och hantverkar gatan upp fridhemsplan och hem.

Hem och lagade en smoothie

 

 

 Avocado,lime,jordgubbe (lägger in receptet det den kategorin)

vet att man har varit en aning lat till detta.

 

Sen blev det en promenad med mammsen och sonen också så klart.

upp till fridhemsplan där hon hade lite ärenden och jag var in på säkerhes butiken där och kollade efter en ny mugghållare till vagnen den jag hade pajade i går när jag skulle sätta fast den på vagnen blev riktgit arg också med tanke på att den var dyr också.

 

valde sallad till middag nja ska väl inte säga sallad eller utan närmare detta.

 

1. majs

2. pasta med chilli marinad

3. pasta coleslaw

4.orginl coleslaw

5. 3 st falafel.

 

Men blev ändå helt olkey för att vara marinad och tillbehör om pastan.

Började rensa sen senare i lådor och jösses vad man kan hitta saker som man tror har slängt för min del gamla fazer mjölk chokad daim och mycket skulle bli en hel rad med olika saker, sen har det med och göra att sonen gudmor ska få min gamla surfplatta så behöver leta fram laddaren till henne.

Tog 2 bilder i från gården också när jag gick ut med rosken.

 

Som är dessa inte riktigt nöjd med den ena,men man vet aldrig hur länge dom håller.

 

   

 

sen var in till min dating sida och fattar nada varför den här lastbils chaffisen fortfarande är in på sida och skickar flirtar till mig men som sagt tror att det är bara hitt på det här med att han har hittat nån och kan inte släppa mig i stället.

Så det måste vara som sagt och tror som sonens gudmor.

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards