Alla inlägg den 2 december 2015

Av anonym anonym - 2 december 2015 22:52

chejsan hoppsan!

Vakande halv tio i dag fast jag ställde klockan på runt 08:40 har varit en passligt för mig har jag tyckt men är väl nu vinter trött.

Tänkte att berocca skulle hjälpa men kör den mest för mitt hår som just lossnar rätt mycket som alltid under vinter halv året.

Så får se om det fungerar denna gång igen men det tror jag nog angående mitt hår har vuxit väldigt mycket tycker jag och  känner det också.

Ska nu försöka också bleka det naturliga som syns på mitt hår känns så konstigt och se hur rötterna börjar synas mer och mer helt ärligt.

Lillen har varit rätt så grining hela dagen på sitt sätt men ändå lugn av sig samtidigt också.  

Men tog en promenad med lillen uner dagen som var vaken i stortsätt halva promenaden sen när vi nästan var hemma så blev han otroligt grinig och det var has trötthets tecken sen somnade han och då tog jag den sista länge biten med början av tranebergsbron via vårat gymnasie som vi har här i närheten också.

Sen har lillen knappt vela ha mat till och med men vatten har i allafall druckit åtminstonde.

Men han har väl haft en sån dag och när man har försökt att ge lite mat så har man fått den på sig.

Gjorde en ny pepparkaksdeg också nu tycker att den blev  bättre än den som jag gjorde tidigare eller för 2 dagar sen närmare med hushålls maskin.

Och sen hade min pt hört av sig om jag kunde komma i morgon eftersom det var tisdag " som jag trodde att det var".

Så trodde min papps också att det men där fick jag som sagt.

Så jag sa ja angående min pt tills jag fick veta att det var onsdag.

Har nog mycket med och göra att jag inte vill ha hit dessa jobbiga muppar

på fredag eller 240 kg som visst tycker att jag också ska väga lika mycket ,men nej tack här ska det vara 20 kg lättare och tungre har redan sett mig själv så vägde väl 112 eller 114 ochn nu mera äcklar  mig lagom smal och väl tränad och bry sig om vad man äter och leva ett sundt liv än hamburgare och andra såna saker som det bara rinner av fett  har verkligen lärt mig så mycket så angående vikt och hälsa så hellre sundt liv och mindre risk för otäcka sjukdommar.

Blir nu mera bara äcklad av  över vikt kan knappt se sånt utan att bli påmind hur en gång i sett ut och blir illamående av detta har lite svårt också att förstå hur man kan trivas.

Nu svartmålar inte jag någon alls men tänker på mig själv hur man en gång själv så ut en gång i tiden och hur desperat man har varit för att få bort överflödiga onödiga kg som verkligen kan ställa tid den också.

Och därför nu jag kommer att kämpa bort mina mamma kg på gymmet nu också precis som år 2013 halva 2014.

Ska verkligen följa allt program som hon kommer att ge min nu och sen lite från min förra pt också som vi snackade lite om på fiket härom dagen.

Så från och med nu med pt starten så kommer jag göra en massa ändringar och kommer också fortsätta med henne också med nya pt timmar tills man nått sitt mål.

Annars lugn dag här och i morgon ska sonens gudmor komma hit hålla mig i sällskap och hjälpa mig att baka ska bli  satser med lussebullar, gillar mest dom här vanliga formen på den än kranskar och andra former.

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards