Alla inlägg den 9 december 2015

Av anonym anonym - 9 december 2015 22:29

hejsan och hallå

Vakna halv nio i dag med klockan och bönsyrsorna som jag har valt som singal på.

Tog med kaffe kapslar till min kaffe maskin  också en maskin som inte förstår att jag kommer kunna vara utan ungefär 14 dagar helt ärligt.

Men på något vis så gör man det.

Jag stack hemmi från ungefär vid 10 tänkte det är väl ändå en lagom tid för mig också så klart.

Så att man hinner värma upp ordenligt också så klart.

Trodde jag var där ungefär kvart över så då insåg jag att det var för kort tid för mig att värma upp.

Så körde crosstrainern en stund hann bara med ungefär 10 minuter som jag kände var en aning förkort för mig också.

Men det ska jag sen komma ihåg till nästa gång också att  komma tidigare så att jag kan köra en halv timme innan min pt får ta hand om mig 30 minuter.

Sen kom jag hem efter gymmet och beslöt mig för att ta en promenad bland annat eftersom jag behövde nya kapslar till kaffe maskinen så tog och köpte 2 olika först cappucino och den andra cafe au laite också.

Gillar dom 2 sorterna också som sagt.

Alla har ju sina favoriter  angående saker och olika saker.

Så handlade hem dessa kapslar sen tog jag 1 timmes promenad med sonen och som somnade och sov riktigt gott i vagnen också.

Sen fick jag veta att systersonen skulle komma förbi också och mammsen skulle köpa en matta till honom i julklapp.

Men var väldigt trevligt och skoj och se honom också även om lilleman var lite rädd först för honom men hörde sen att systersonen lovade komma förbi varje söndag för att lära känna sin kusin också.

Men det var riktigt skönt att han måde bra systersonen sen fick lite information om hur det går för syrran och hur hon mår och har det också.

Annars en lugn kväll här i morgon det gymmet 1 timme tänkte jag mig och sen blir det planering på reslista och vad man ska ha med sig till fugnhirola och teneriffa och att det blir precis lagom också med man ska så man har varken för mycket eller för lite också.

Sen såg jag också att min förra pt har fått barn också nu  och den bebisen är nu 4 dagar gammal.

Började nästan att gråta när jag såg bilden på hans bebis  var så himla söt och gulligt nästan att hade glömt hur liten ens egen lilleman har varit och som nu är lång också.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards