Alla inlägg den 16 december 2015

Av anonym anonym - 16 december 2015 21:24

Hejsan hoppsan
Hade ett anfall i natt men misstänkte att det var timme också på.
I dag kom jag upp runt halv åtta och så en sån vacker gudomlig soluppgång vi har samma lägenhet som sist också.
Dagens projekt i dag handla hem lite tog en morgon promenad med papps och son också.
Passade på att ta en bild på Teide nu.
På morgon promenaden också.
Och sen också på soluppgången också så klart.
Och sen igår var lilleman en charmör på flyget hit till Teneriffa flygvärdinna och sen var det nån tjej han fick och skratta också.
Men dom kan verkligen inte låta lilleman vara nästan alla som har gått förbi har gosa med sonen.
Sen kom pappsens första fru förbi så vi tog en fika med henne och lilleman var inte rädd denna gÅng men visst vi fick berätta att han är den lille som är rädd av sig just nu.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards