Alla inlägg den 13 december 2015

Av anonym anonym - 13 december 2015 21:21

Hejsan hoppsan!
I dag vakna man runt halv nio först över att sonen skulle sjunga som han i bland gör.
Och sen att det var en vacker soluppgång som gjorde att jag klev upp och fotograferade den grymt vacker var den måste jag säga älskar både solnedgång som soluppgång.
Har annars i dag vart ute hela dagen min mamms skulle träffa ett par vänninor på en kopp kaffe eller om det var vin.
Så på dagen så gick en promenad i stan ställen som var lite nytt för mig också var det.
Sen till norska resturang som var till förra gången också.
Denna gång åt jag toast med ost och lök med en liten sallad till men var god åt upp både salladen och toasten också löken jag som annars inte kan äta lök rå men denna gång.
Ska lägga ut en bild på soluppgången här i allafall.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards