Alla inlägg den 25 december 2015

Av anonym anonym - 25 december 2015 23:07

 

hejsan och hallå

vakande runt 08:00 i kanarisk tid mammsen låg och drog sig ett tag tills hennes kaffe och frulle var klara också som sagt.

i promenera ner till torget i dag där mammsen köpte en tomte och sen en mojito på en resturang och jag tog en cola som inte äns var god över huvudtaget måste jag säga att den inte alls var.

men men har nog mycket med gradiviteten att göra gissar jag också att det har.

pappsen är ännu i chok tillstånd på något sätt också han har prata rätt mycket om det hände igår och lilla otursolyckan också.

sen luncha vi på fiskehamns restaurangen i dag åt jag n kålsallad och smakade bara ättika måste jag säga att den gjorde.

skulle ju senare till på middag hos pappsens fru också som är duktig på att laga mat också.

sen försökt boka in på danspasset på måndag men inte lyckats kanske inte finns något på måndag har ingen aning precis.

sen hos våran bekanta så blev en förrätt mat rädd ost bricka sen efterrätt rätt så mycket men grymt gott var det också tyckte jag.

 Tog bilden jag har i hörnet på Teide också hon har en sån otrolig utsikt mot Teide .

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards