Alla inlägg den 31 december 2015

Av anonym anonym - 31 december 2015 23:07

Hejsan och hallå

Ny års afton i dag är det och känns väldigt konstigt, hur ett år bara kan springa  väg bara så där.

Men vad jag gjorde i dag var ade inga speciella planer förutom att röra på mig lite i allafall.

Pappsen väckte mig och jag blev rätt grinig han väcker ju mig på fel sätt och ett sätt som man aldrig får väcka mig på att prata högt som om man vore vaken och sen försöka smöra till det lite också.

Så var en aning grining ett tag och bad honom att sluta att väcka mig på det sättet väldigt frusterande är det.

Gav sonen e liten brödbit i dag också han verkade tycka om brödet åtminstonde.

Vackert väder blev en promenad via rålis parken och stadshuset hem och sen senare vid fredhäll också.

Så det var årets sista promenader det kan man allt säga från topp till tå.

Har varit lite smällare i full gång här också i stort sätt hela dagen men är väl barn familjer gissar som firar innan barnen lägger sig också så klart.

Min lilleman sover men har haft en orolig kväll kan man nog säga att det har varit för honom.

 

Mitt ny år löfte

gå ner mina 20 kg

ha pt.n så länge jag behöver det

ha en ny lumia som morot med widows 10 (man kan nog säga att min lumia windows har gjort sitt bättre o ha som reserv mobil och minne från bjarnes tid.)

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards