Alla inlägg den 8 december 2015

Av anonym anonym - 8 december 2015 22:47

hejsan och hallå

Var nu i morse sovtuta och inte lite eller precis vakande av att pappsen skulle ut med mubbsis.

Som han gjorde och mammsen fixa sig i ordning jag åt frukost och avnjöt den med 1 cafe au laite  och latte maccahiato.

Päronen trodde att det den 12 nu på fredag och att det är då vi skulle åka till fugenhirola.

så ska hämta upp min resväska på torsdag tänkte jag mig och börja planera min kabin väska har jag redan inne så det är inget jag behöver tänka på i allafall.

I dag fick det bli en lugn promenad i morgon ska jag till min personliga tränare på gymmet och träna med henne kommer säker ha massa sjuka muskler i morgon det är 30 minuters pass också.

Sen på torsdag blir det tränng också förhoppningsvis.

Ingen träning på sats bromma på 14 dagar i allafall det är nog vad man kan säga.

Annars tagit en promenad i dag med sonen gick för öppna förskolan men samma sak igen äldre barn och ingen i lillemans ålder.

Kollade lite snabbt genom fönstret så då kände jag nä nu får det vara sitta inne i en bunker och halvt frysa har jag ingen större lust med precis eller.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards