Alla inlägg den 3 november 2018

Av anonym anonym - 3 november 2018 23:00

De dagen började bra etr litet ❤️ Som var på super bra som väckte 😊 så lekte kaffe stund när han tog in sin Milla servis som han har röd med vita prickar med Med  mammsen kom på kaffe det var rundan en stund.

dock som var jobbigt det var på morgonen att jag inte hade nån röst blev att harckla mycket.

i dag försökte 

mig dansaerobicsen  som ändå sluta med tjafs och tårar vill inte eller kommer gå in på varför  känns bara fel också.

 

men en tur till sportpalaswt för att det skull

Bli rätt vist för mig och mitt lila ❤️.

men slutade med att man sär i från och sen lunch

Av anonym anonym - 3 november 2018 00:50

ännu en vilodag i  dag men känner nog att jag är lite bättre  orkade dammsuga också till och med också.

fick sms av dejten  men berättade om min förkylning igår  så vi avvaktar till nästa med att ses känns ju inte så trevlig att träffa nån första gången så sitter man där och hostar o kanske plus kanske i smitto risken så avvaktar till nästa vecka. 

I stället så blir det bra också om jag är piggare i stället sen än bara seg.😊

men vad man har gjort i dag är då lämnade mitt lilla ❤️ På dagis pratade lite hans fröken som han nu har sen hem drack andra koppen kaffe.

slapade sängen en lyssna på musik och som sista var då att dammsuga   också och sen ha en liten diskution med dejten  kan kalla honom r  .

sen upp till Fridhemsplan och käkade middag med gymm kompisen plus handla lite saker som mammsen ville ha  så set ordnadesz

annars en lugn kväll ha det vart i dag.🙂

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards