Alla inlägg den 19 november 2018

Av anonym anonym - 19 november 2018 23:41

 

ännu en gång ett anfall bara en vecka emellan är detta nu som sagt.

men bestämde mig för att avboka passet som jag har tänkt att gå på.

och bestämde mig för att bara änga tid till mitt lilla ❤️ I dag i stället än att göra något annat än detta som sagt och bara mysa med lilla ❤️.

när jag kom upp så ville han se Nicke nyfiken så jag skynda mig att laga gröt och kaffe till mig och sätta igång Nicke innan.

men kom sen med min frukost och satte mig ner o äta frukost.

och sen började smått känna av trötthet och plus att jag somnade till en stund också.

men annars tagit lungt gick ut med lilla ❤️ I vagnen meningen var till parken men då somnade ❤️ När vi nästan var vid parken så tog en promenad  sen mötte upp mammsen utan för parken som vi har här i området.

sen blev det en promenad upp till Fridhemsplan  och leksaks butiken som finns där efter mitt lilla ❤️ Pratade om att köpa en polisbil och sen en grön drake men i butiken sen blev det en dinosaurie  som han ville ha.😊 sen mötte vi upp kompisen vid tunnelban på Åhléns och tog en snabb fija innan vi gick hem och lekte med ❤️.

sen pratade lite om kryssningen angående till Helsingfors eller Till Tallinn .

men allting gick bra och inte bara ge upp och lugnt och smidig och på rätt sätt för en gång skull också  med att fråga sist blev ju lite kaos av det sist men inte nu o det 

Av anonym anonym - 19 november 2018 23:15

i dag så kom första beställningen på tårtor dock måste jag testa laga en sån för att se om receptet är bra eller inte .

men beställningen är 3 smörgås tårtor

innehåll

skagenröra

räkor

lax

röd/ svart rom 

så detta är någon efter sina önsk som detta och sen också.

så denna kommer i allafall 1 beställningen som är i slutet av maj så har gjort den listan och gör att så med att kontakt upp gifter är med på mobil/mailen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards