Alla inlägg den 11 november 2018

Av anonym anonym - 11 november 2018 23:45

O ådagen i dag har vart bra har jag tyckte jag .

träffade gymm kompisen vid tågstationen  på morgonen.

och åkte till Fridhemsplan  och till gymmet där.

hade världens energi  på  zumba passet och innan tog min kompis som gjorde upp att jag skulle fIka med göra av frågade vad man gjorde i morgon .

inget inplanerat förutom gymmet som läget är utom zumban har ju 2 inbokade pass så att man kan välja vilket av dom och hinna avboka det ena vilket av dom nu det blir.

Så snackade en stund innan passet började   Och att jag skulle komma då efter att jag hade lämna lilleman på dagis sen var det bara gå in på gymmet  och dansa zumba  så såg jag meddelande efter  passet av kompisen  men då gick det inte att skriva tillbaka alls tänkte först att jag det kanske var något med nätet men det var det ej men kände att jafg avvaktar under dagen bäst så tänkte jag i allafall eftersom  eller här hemma ha familjemiddag här hemma sen .

middag

trevlig stunD också syrran första hon sa till att laga 2 latte  då blev sur märktes också men drack te i stället.

men provade ännu en gång sända sms.et utan svar testa whatsap utan svar barnsligt att göra så omoget och va.

 

Av anonym anonym - 11 november 2018 23:00

      detta är då  dagens resultat på det hela men och utan topping.

1 msk spirulina

1/2 citron

1/2 lemon

1-2 nypor krasse

1 msk spirulina

2  st päron 

2 st nektariner 

 mixa ihop allt häll i apelsin/lemon huven och mixa

häll i spirulinan och mixa tills den blir slät.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards