Alla inlägg den 7 november 2018

Av anonym anonym - 7 november 2018 23:15

sov super gott i natt Vaknade halv nio i morse också  väcktes av mitt lilla ❤️.

men kom i väg till dagis i allafall och sen hem och sen åka till min älskade syster inte sett på c:a 3 veckor blir det nu.

så umgicks med henne och hennes gubbe höll sig en bit i från pratade med sina syskon i FaceTime som jag förstog detta.

men det var trevligt i allafall kände också att  jag behövde prata av mig lite angående kompisen.

jag är ju inte kär i honom jag känner inte just den dragningen till honom ser honom bara som en kompis   gå på gymmet med ta en fika  .

emen känner att det börjar bli för mycket ingen must längre att ha kompisen varje dag bara för att mitt lilla ❤️ Vill ha honom här.

men dock känner jag ingen dragning till honom och kommer aldrig att göra trots att man umgås mycket med honom .

mammsen tycker inte om honom alls och har närmare obehag för honom tycker det är jobbigt att ha  kompisen ofta här.

eftersom mitt lilla ❤️Blir samtidigt uppspelt blir vild sover sen väldigt oroligt också gör han  kissar på sig  och det händer när han har vart här den här kompisen och när kompisen inte är här så då är han lugn och glad  plus krånglar inte .

kan inte sån kille som påverkar  mitt ❤️ På det sättet .

och varför jag valde detta beslut att ha honom som bara kompis är dessa .

1. I från hans familj så har dom ett rätt så gräsligt humör har jag hört med att dom kan tända  till när som helst eller om det är något som kan störa  och som göra att humöret tänds till och inget jag vill riskera att mitt ❤️ Ska vara med om räcker med att han hör mitt och mammsens tjafs då och då.

sp angående humöret så är det orsaken 1

orsaken 2. Är att han har fått sin son utplacerad för att han inte kan ta hand om sin son och vad jag har hört från vänner och bekanta så är  inget bra tecken eller via bekanta och familj med att det är minus i stället än plus.

men känner att vi passar bättre som vänner och gjort detta  sen dag 1 när vi träffadedes första gången så har jag känner kommer aldrig bli kär i honom tycker att det räcker som gott o väl att mitt ❤️ Tycker om honom och att han kommer hit men nu känner jag att det börjar bli lite mycket  men honom bara mitt lilla ❤️ söger hans namn så ska han komma hit och ta det förgivet att att det ör bara att komma utan att ha frågat om det är ok.

så nu vet ni hur det ligger till angående kompisen och hur det är mellan mig och honom alltså bara kompisar.

så det var något som jag tog upp med syrran i dag  hennes gubbe tror att vi är ihop  😐.

var på dansaerobics i dag på Hötorget och en instruktör man inte sett på evigheter eller så det var kul men kände att hans steg var för luriga för mig också.

men var kul o kolla läget också.

men nu till det andra roliga så tog en kille kontakt jag hade mina aningar att han skulle höra av en vacker dag och i dag hände det också sen när jag då kom hem så ringde han mig via FaceTime så mitt lilla ❤️ Hade roligt samtidigt  klä ut sig till kanin  och leka lejon så verkade som att lilla ❤️ Kom ihåg honom  roligt hade dessa 2 i allafall .

så vi pratade en liten stund innan mitt ❤️ Skulle lägga sig och gjorde att vi ska ses nästa vecka också.😊

har verkligen sakna honom så det blir kul.

längtar redan också gör jag. 

 

Ända lite frustande är en instagram bekant till mig som har fått för sig lite saker om mig inom det mycket inom det intima tyvärr funderar på att ha med kondomer mm lite för höga förväntningar antar jag som inte kommer tyvärr hända eller något inplanerat.

och på kvällen så kom så kom min första beställning på tårta men det tar jag projekt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards