Alla inlägg den 5 november 2018

Av anonym anonym - 5 november 2018 23:15

Osärher mm sånklartsov helt ok i natt trodde skulle få världens träningsvärk också så klart.

mitt lilla ❤️ Var lätt att få i väg till dagis  plus att han var lätt att droppa av också som känns så skönt för mamma känslorna  också En glad mamma som ser ser hur sin son trivs på förskolan .😊

sen hem tog en kopp kaffe  mellanmål sen till sats Alvik för att gå på zumban där.

så gjorde mig i ordningv och åkte till Alvik och gymmet där .

det var många människor som jag kände igen från zumba passen från olika anläggningar mm.

plus att detvar äldre personer gissar runt mammsen ålder som sagt  🙂 så det var kul och se i allafall  vissa vågade knapp stå längre fram i salen.

tyckte det var en mysig diskution i allafall. Osäkerheten mm som kan vara där.

har annars  suttit o tjata med silja om att göra lite ändringar i vissa saker också.

först mammsens skull för det inte ska bli nån krångel mmtjafs som sist mm.

sen kompisen hit gick upp till Fridhemsplan litet uppdrag till lilleman från leksaks butiken  var detta också.sen hörde fd sambons bästa kompis av sig kan namne k.l av sig och var sugen på kryssning  sa att han gärna fick komma med om han ville.

hade diskution angående min instagram kontakt som jag känner har fått lite känslor för eller den andra tanken är då ordet sex och sex fantasier också.

den bild har jag fått av denna kontakr och som känns skit jobbig.

allt detta kom också nu när jag fick reda på att vi hamnar på samma resa.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards