Alla inlägg den 10 november 2018

Av anonym anonym - 10 november 2018 23:30

    här är originalet till smoothieen som jag lagade igår .

 

sallads blad valde 2 denna gång

1 msk aloevera

1 kiwi

1 klase vindruvor

1 apelsin 

1 -2 msk vatten

och mixade i hop allting och toppade på med kokosflingor och chiafrön.

 

( dock var den smoothies inget för mig väldigt besk och sur i smaken tyckte mina smaklökar.

Av anonym anonym - 10 november 2018 23:00

    detta är vad jag lagade i dag och en kom innan gymmet som detta rekommenderas och till er som tränar ska denna vara bra.

1 rödbeta

1 apelsin

25 g ingefära

koka rödbetan om man inte köper den färdigkokta 

pressa apelsinerna och pressa ingefäran och mixa häll upp i glas/djup tallrik.

 


Av anonym anonym - 10 november 2018 00:30

sov gott i natt o riktigt skönt också.

men kände mig väldigt utvilad också måste jag säga att jag gjorde .

mitt lilla troll kom in och väckte mig önskade sig kokt ägg och smörgås som jag ordna till honom som han åt med god aptit och sen kom mammsen in också sa god morgon o frågade om jag ville laga frukost åt henne.

som jag gjorde och till mig.

syrran ringde så det ska bli familjemiddag i morgon  syrran systersonen i hennes kille också.

som jag förstog det hela också.

och mammsen pratade om f.e också och hur orolig hon är angående hans humör om det tända till och hur han skulle ta det dock chockerade det mig att hon sa att f.e kan komma om han vill men bara att han ordna sitt boende o resa .

just därför jag inte vill bli kär i honom  och sen att jag inte vet hur man ska hantera hans adhd eller aspbereger som han har och själv klart för mitt lilla ❤️ Skull också  .

emen det har jag ju berättat om redan senast häromdagen.

men bara för att man ses ofta så har det här ignet med förhållande att göra vi är inte ihop o kommer inte att ske eller.

det har jag verkligen bestämt mig för också  vet vad det är för kille jag vill ha och intresserad av.

men som kompis är f.e olika lagom dos.

sen blev det att åka till sats Alvik och f.e hade missförstått och trott att det var. Fridhemsplan han skulle till.

dansen gick bra o kändes som man ägde hela golvet i träningsalen.

fullproppaf med energi hade kände mig grymt nöjd.

berättade för f.e det mammsen sagt så nu ska han fundera att komma dit på en vecka  själv går jag med på detta är för att hans själv förtroende ska byggas upp.

och våga görs saker och en vecka är ok.

annars bara hemma slapp resten av kvällen.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards