Alla inlägg den 25 november 2018

Av anonym anonym - 25 november 2018 23:50

går ju inte bara låta att skratta när man ser denna alla kompisar jag har skicka denna ska skratta så att tårarna rann.

då innebär det verkligen att man ha roligt om man ser denna video enligt dom och mig. 



Av anonym anonym - 25 november 2018 23:30

en lugn och en bra känner jag att det allt har i dag  trots att det har vart kallt också  men att solen har var framme i allafall.☀️☀️

vägde mig i morse och har nu insett att  vad jag måste sluta med också och på allvar också och det är att ta något till fikan jag vet att jag klarar mig på bra på en kaffe plus att jag äter för mycket kolhydrater också  som jag måste minska på helt och hållet.😳😳

så är det om jag denna gång verkligen ska lyckas. Ed att gå ner i vikt också så klart.

satt och åt frukost med mitt lilla ❤️  Och skulle se Nicke  med ändrade sig när han såg. Ån grön gubbe brevid det avsnitt med Nicke  och jag skratta så nästa så på humör .

kände i dag att zumba gick lite trögare vänligt också men har lite med mina knän att göra som jag har lite i .

 Var i dag extra  också extra snabb också.

så att mammsen hade också hade möjlighet med att hinna ut .👍

hon har lika stor rätt gå ut vi andra 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards