Alla inlägg den 2 december 2019

Av anonym anonym - 2 december 2019 20:49

sov bra dock hade en konstig dröm i natt vet ej vad.

men vaknade av att jag trodde att jag grät.

så måste vart en väldigt skumdröm eftersom det var så att jag trodde att jag grät.

 

men tog och drog mig i sängen  efter att h.l hade gått  hem men somnade inte läste nyheterna och kollade på pinterest som jag är medlem i för inspiration av olika saker som sagt.

just nu är det julen som jag letar lite inspration för till både mig och till att göra saker med lillen också som ej är så inte avancerat.

både inom pyssel och bakning .

så lämnade älsklingen på förskolan och hem sen började jag med granen också med att få den klar ( som jag la upp i kategori bilder)

och sen hjälpt mammsen med att sätta upp julstjärnor eftersom hon inte mår så jätte bra har ju lunginflammation så läkaren ska hon till i morgon .

och sen skrivit till älsklingen och undrar vad som händer börjar bli orolig som sagt.

knappt hört av honom på ett tag här nu sen man kom hem från tenneriffa.

och sen var mammsen till butiken  ringde efter mig för att kolla på en gran 🌲 bestämt oss för att ha i plast .

stötte på grannen samtidigt i butiken stog och snackade med henne en stund också.

det här med granen var lurigt också så vi skulle ta och fundera  eller kolla vidare om man hittar nått annat.

så jag gick från butiken hämtade lilltrollet  mötte mammsen så kom vi hem samtidigt allihopa visade det sig.

lill trollet ville se youtube jag blev klar med granen under tiden och mammsen hittade plastgran som hon köpte via nätet.

 skickade bilder på min gran till 3 kompisar 2 av dom tyckte den var fin den 3.e sa typ ful men det är hans problem om han tycker den var ful.

annars en lugn kväll har det var och lova lill trollet att göra en pepparssmet i morgon och baka peppar kakor på onsdag tänkte jag mig efter att han hade spred ut på halva förskolan om detta.

så degen gör jag på dagen i morgon gå och handla det som fattas till denna smet och muffins smeten också.

Av anonym anonym - 2 december 2019 20:45

vet inte men gjorde mitt bästa slutade med att jag fick ta 2 tomma wc rullar och ordna ett nytt klister för att ordna detta.
ser mer ut som kombo av en gran och en tall men ni ska tänka på att det är min första gran nånsin.
men nästa projekt liknar detta men med julgrans bollar och ska denna gång se hur mycket som behövs än att bara chansa.

här håller jag på att klistra på skedarna som jag klippt av och målat.

är fortfarande inte helt klar toppen kvar och kanske får köpa ett till paket skedar för att täcka det sista.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards