Alla inlägg den 4 december 2019

Av anonym anonym - 4 december 2019 23:45

en bra natt sömn och inga konstiga drömmar eller har det allt varit också riktigt skönt helt ärligt.

i dag till psykologen såg verkligen fram emot att få prata av mig och det som jag verkligen hade eller såg fram emot det var allt berätta om leveransen med detts psykade företag också och hur jag har satt stopp för det hela ska skriva fortsättning på detta som sagt  men vill ej göra detta för ofta för att det ska bli tjatigt och enkel spårigt så valde i bland att skriva.

men angående älsklingen och våra diskutioner så har sluta med helt för att dom har blivit så privata och känsliga och kände bättre det är mellan mig och honom med det andra berättar jag om.

så ligger det till nu.

men detta tog jag upp hos psykologen  och berätta om resan mm men inget jag går in på eller som sagt känsliga saker är detta.

men det var riktigt skönt att prata ut också tycker jag och klagar verkligen inte eller har verkligen saknat det under resan till tenneriffa.

och sen hem käkade lunch och mellan mål och bara ta det lungt .

hämta mitt lilla troll också  som var på gott humör också som hade ätit peppar kakor.

och jag  sa till lilltrollet att vi ska baka pepparkakor.

det gick hem i allafall utan problem så han var med under hela pepparkaks bakningen och inte lika nervöst som i går med denna sockerkaks smet.

annars bara ta det lugnt på kvällen och har nu bestämt mig och nu hitta pappers pyssel med lill trollet nu och bara hoppas på att han kommer att acceptera och tycka också att det är kul har verkligen googlat rejält för att hitta mys pyssel med han. 🥰🥰

och sen en mysig läs stund med honom också och boken  vildingarnas land en av mina gamla böcker.

så lugn han också var undertiden också lutade huvudet mot mig axel och skulle ha ge mig gosedjuren som allt var  med också för att jag skulle läsa för dom också.

Av anonym anonym - 4 december 2019 18:08

peppar kakorna blev så här blev 3 plåtar så nu doftar det jul i hela lägenheten också.

Av anonym anonym - 4 december 2019 15:00

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards