Alla inlägg den 6 december 2019

Av anonym anonym - 6 december 2019 23:01

den mattan av ljus i busken det är fruktansvärt . hade det vart glesare och mindre lampor hade vart okey men det här är gräsligt.

frami från på las vegas busken.

Av anonym anonym - 6 december 2019 22:52

Dagens planer blev att städa i klädskåpet och var verkligen inte lite saker eller måste jag allt säga men det behövdes i allafall som sagt.

Började med efter att jag lämnade lillen på förskolan  och såg ett oförskämt mail av det här företaget som fick mig genast att bli förbannad helt ärligt är så less på dom nu så att jag nästan kräks.

men nu är älsklingens tur eller när det är ju hans saker  och inte mina jag har gjort det jag kan och skrev att det räcker nu att dom inte ska höra av sig förutom angående datum och när detta kommer som sagt.

så dom är allt falska på nåttvis som sagt.

men tanke på summor som alltid var det så bad dom verkligen nu att prata med älsklingen nu och låta mig vara i fred nu om dom inte gör det så blockerar jag dom ett tag för att dom ska förstå att jag också menar allvat

r helt och hållet.

började gråta till och med och skrev till älsklingen också och berätta om trackaseri mailet och som gjort att jag har tagit fram min uppkäftiga sida  och gett tillbaka på tt och vis.

men älskingen förstog mig i allafall  och säger hela tiden jag måste varva ner nått jag kan när det är över närmare.

men men dagens planer blev att rensa bort trasiga kläder och utnöta för vad ska man med sånt till.

det blev 2 stora ikea kassar  smock fulla också men skönt att bli a med precis.

så det här tog mig ett par timmar och fortsättning följer med detta.

och ska tvätta det jag ska ha kvar.

Av anonym anonym - 6 december 2019 22:50

skulle egentligen bli en gran men nått men vad vet jag inte nån glad gubbe .
jag älskar att pyssla men tror inte sonen har kommit så långt ännu förutom pepparkaks bakning men blir i morgon .

Av anonym anonym - 6 december 2019 12:39

här är dagens pyssel tänkte göra detta före första advent.
kläder som ska slängas sparas tvättas hängas upp.
det som inte rymms i skåpet får jag lägga i förvaringen under sängen tills man har fått paxskåpen köpta med mycket lådor mer förvarings lådor åt allt mm.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards