Alla inlägg den 27 december 2019

Av anonym anonym - 27 december 2019 20:54

från nagelbandet till tummspetsen blev såret.visst har gjort mig illa tidigare men när jag såg det här det fick mig allt att kräkas nästan men hur slamsorna nästan lossande.

så här efteråt ska i morgon ta och byta plåster.

Av anonym anonym - 27 december 2019 20:49

sov gott trots idiotens oförskämda meddelanden i går som t o m fick mig att gråta.

jag hatar den här s.j fjant trodde att han tog min varning på allvar.

så det är klart att jag blir upp käftig när någon behandlar mig illa  och blir likadan tillbaks.

men annars sov jag gott  väcktes och sen somnade jag om igen också.

men skulle laga gröt åt lillen men jag kunde knappt hålla mig vaken så jag somnade vid köksbordet till och med.

medan lillens gröt var i mikron så började jag med mitt också ta fram den nya osten och vad händer jo att jag slant med ost hyveln  och fy fan vilken värk och vilken fors med blod det kom också.

typ 3 kökspapper som jag fick ta och använda papper och så kom mamma och hjälpte mig också och sen ringa till 1177 om tips och råd om vad man ska göra.

så fick lägga mig på sängen kände att jag skulle svimma om jag hade hållit raklång på fötter.

tog med  mig en brödskiva och käka på vägen och sen stötte jag på en av fröknarna på förskolan så vi stog och pratade en liten stund det vart inget speciellt bara hur läget var önskande varandra god jul gott nytt år mer såna saker var det.

men sen gick jag vidare till st görans akutmottagningen o registrerade in mig d

men måste säga att allting gick ändå hyfsat snabbt .

visst när dom skulle snygfa till såret så blev jag smått illamående på riktigt när dom sa ordet sy till mig så blev jag grymt nervös.

och började förbera mig med att sy skölja av såret mm så fick jag nån bedövnings spra tror till och med att somna så jag somnade och vaknade  när det var dags att försöka att sy.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards