Alla inlägg den 10 december 2019

Av anonym anonym - 10 december 2019 23:45

dagen i dag började med lämna till trollet på förskolan det var bråttom också eftersom dom skulle renovera eller vaxa golvet i trappen i dag och den 12 december samma tid som i dag.

så vi fick vänta till halv ett för att få komma ut och samma sak på torsdag igen.

men vi kom i väg också  till slut och fick ta vaccinationen för flunsan.

och hem vägen in till öob fanns julgram kulor för 1 krona styck  så passade på att köpa men hemma sen insåg jag kommer behöva massa nya i guld och rött också eftersom jag samtidigt håller på med en gran av kulor.

och så gick vi och hämtade våran julgran sim hade kommit som jag skulle bära hem.

och det var verkligen inte lätt efter sprutan eftersom min arm var bedövad också.

så var ganska jobbigt att bära den från ica maxi hem.

sen hämta lill trollet gjorde jag och blev tvungen att be mamma att komma annars hade jag inte fått hem honom alls.

och då såg att ett mail hade kommit av det här vidriga företaget som fick mig att tända till skrev ett barskt långt mail till dom där dom låtsases inte höra vad dom sa eller.

som att dom tror att man är rena idioten också så klart men som man inte är precis.


Av anonym anonym - 10 december 2019 20:25

fortsättning följer på dörr kransen köpte i dag glitter i silver färg dock vet jag ej om jag ha små guld bollar eller turkosa.
ett paket till av dom rosa och sen får jag se om det turkost eller turkosa som gäller.

Av anonym anonym - 10 december 2019 09:48

nu har snön lagt sig och frysit till is & mitt lilla troll är glad när han vaknade och såg detta.
började i går kväll när jag och sonen hade cart till butiken men regna då innan det började snöa.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards