Alla inlägg den 15 december 2019

Av anonym anonym - 15 december 2019 18:33

hade ett anfall natten till söndag och det var ganska sent på natten också.

som detta var mer morgon kvisten runt 05:05 som jag förstog saken , och försökte somna om men kunde inte så så kom upp runt mellan sex halv sju på morgonen .

så vi bestämde oss för att sitta och titta på madicken och det var verkligen längesen för mig också att se så man kom knappt i själv i håg den var denna handla om.

sen kom trollet till mig.

mitt lilla troll var en aning piggare i dag men inte för att gå till dagis i morgon ännu eller.

och jag kan inte begripa att det är i dag 3.e advent i mina ögon helt ärligt som sagt.

så vart hemma med  mitt lill troll hela dagen i dag och ville bara mysa också gjorde han.

försökte leka med lite pussel och sen lite andra små saker aptiten var ej den bästa eller som sagt.

men var lugn dag.

kvällen blev det till butiken och handla en ny dammsugare som det var nån kampanj på också en sån här som man kan hänga upp på väggen med ett handtag .

så ska prova den också eftersom min stig dammsugare så har batterierna nu tagit slut i den måste köpa nya batterier någonstans.

Av anonym anonym - 15 december 2019 00:51

lill trollets pepparkaka som han har bakat.
och en stjärna innan han gick och la sig och sov.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards