Alla inlägg den 6 december 2021

Av anonym anonym - 6 december 2021 23:30

pepparkakshus

så blev pepparkakshuset för i år.

Av anonym anonym - 6 december 2021 00:25

här är lite bilder i från vårat advents mys i dag också som sagt.
så nästab gång så är det nog någon sort julgodis eller bak av lussebullar .
sånt här gillar jag att göra angående jul men fira julafton har inte funnits sen många år tillbaks också.
:-) bara hänga upp julsaker och baka i för julen gillar jag som sagt.
så här blev våra dekorationer på pepparkakorns som sagt och blev totalt helt slut efter ett tag med att känna mig hemt klar.

Av anonym anonym - 6 december 2021 00:15

sov så där i natt p.g.a killens förbaskade snarkningar som gör mig 100 % galen snart.
nu på morgon natten så höll han nästan på att storkna och sen dom här typiska kippa andan beetendet.
och vet inte hur många gånger jag har fått höra detta.
men vill man ha högt bmi och förvärra sin diabetes så är det allt hans problem precis som sin fetma som jag i stället tar på allvar i stället för att jag vill må bra och inte ha en massa problem och ligga i risk zon för det ena till det andra som sagt.
jag vill ha en nirmal kropp med lagom kg och ingen på121 som det visa i dag efter att jag ställde mig på vågen.
skämms över vikten om jag vara ärlig och kan inte förneka eller att jag måste ner i vikt.
zumban gick bra och lite mer svettigare i dag också.
än förra helgen på 1.a advent .
men passet gick och att det var kul också som sagt .
sen sov lillen när vi kom hem jag tog en dusch och tvätta och sen börjatde vi ta fram pepparkaks tillbehören som behövdes och mite julmusik också som sagt.
men pojkvännen stor trollet och jag och märks verkligen hur nöjd han var mee att vi umgick med honom också.
för det märks verkligen också somsact.
degen kanske inte blev som jag tänkt mig så fyllde på med lite mjöl så blev det bättre också även om det kanske blev den konsistensen som jag önskade.
lät svalna och sen efter det så dekorera vi dom med olika färger och mönster o vad man nu ville.
men var riktig mys stund med den större sonen har sen lova honom också att baka lussebullar med honom så det ska jag också göra här nån dag fram över som att hitta nått julgodis också.
så det har varit en mysdag och en riktig mysig 2.a advent också som jag hoppas att ni mina läsare/nya läsare har också haft.
men

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards