Alla inlägg den 22 december 2021

Av anonym anonym - 22 december 2021 23:30

fick skit av killen i natt försökte hjälpa att mata på honom och så att han somna.
jag fick värdens skit för detta till och med och till slut låg och grät tyst för mig själv medan killen skällde ut mig för det ena till det andra också.
gav mig skit för igenting helt ärligt.
har i dag packat och ändrat lite som ska över till kabin väskan från resväskan.
sen packa ihop det minis ska ha med på resan också .
sen skicka lite god jul sms till lite bekanta också mitt ex bland annat och sen sonens kompis familj också.
som han fick ett julkort i från också jätte slt bild på båda barnen som dom hat.
sen packat sen på kvällen tvätta håret och min större sons sista dag i skolan innan julovet ockdå.
och sen handla hem lite saker.
närmare 3 saker i en stor kundvagn närmare . och

jul choklad


6 dl störsocker
4 dl vispgrädde
6 msk kakao
2 msk vaniljpulver


blanda i hop ingredienser i en tjockbottnad kastrull .
och låt det koka ej så det bränns på kasteull kanterna.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards