Alla inlägg den 16 december 2021

Av anonym anonym - 16 december 2021 23:15

hade anfall på morgonen runt nio som är väldigt ovanligt för mig också så vet eh vad det berodde på.
i dag hade killen ärenden ner till stan det ena hade med banken att göra och sen andra små saker.
och det enda ärende eller jag skulle göra det var att få min 3.e dos i dag på vårdcentralen ska bli skönt.
minis har vart på bra humör hela dagen prata som bara den i vagnen när vi var på stan.
och inne på banken så satt jag och vänta med minis medan killen fixade sitt ärende och då plötsligt lät det som åsk knall var 2 rejäla knallar oct lät konstigt också för den delen .
sen in på baby world hade lite frågor där och sen så ta bussen hem och till sen till vårdcentralen .
killen fick sin 3.e dos i samma vända också som jag plus att han fick influensa vaccinet också.
sen hemvägen så var vi in till kjell & company där killen köpte ett skyddfodral o skyddsglas till sin nya mobil.
och nu resten av kvällen att bara ta det lugnt kramat o gosa med större sonen har jag också gjort o lekt med honom med lite av sina lekar som han gillar.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards