Alla inlägg den 15 december 2021

Av anonym anonym - 15 december 2021 00:35

jag sov bra men hade väldigt skumm drömm i allafall hade jag.
och killen morrade att minis kommer åka tillbaka i sin säng om han inte lät killen jag hade vaknat till när detta inträffade låtsades sova för att höra vad han sa med tanke på att jag inte litar på honom angående barn kategorin .
mötet gick bra och allt såg bra annars också.
gick till fridhemsplan efter mötet för att se hur mycket jag hade på konot nu blir det att soara pengsrna till tenneriffa resan som sagt.
och använda pengar spar samt så jag kan börja med sparandet till min nästa tenneriffa resa nästa år.
sen åkte till ica maxi eftersom mamma ansåg bäst att hon hämta eftersthan är väldigt tburig.
köpte mjölk & grädde bland annat och sallad .
en prassel bok att ha till sitt delen klädesplagg till tenneriffa till minis.
och minis var lycklig att få sitta i sittdelen också sitter typ och bara pratar under vistelsen.
och sen på kvällen så då bakade jag pepparkaks deg och sen också sms.ade en bekant som också har 2 barn angående hur större barnet var mot syskonet.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards