Alla inlägg den 19 december 2021

Av anonym anonym - 19 december 2021 23:45

sov bra men lite skumma drömmar och drömmde nått udda .
och vaknade runt tio tiden och visste att jag ändå inte hade hunnit när kl hade hunnit passera 10:40 med tanke på hur kinkig jag är som sagt.
killen skulle visst packa i dag och skulle då låna mammas bagage väg.
och skulle väga för minsta lilla plagg också ch sen när andra saker kom upp som skulle göra så blev det kaos och något som killen tycker är väldigt viktigt också.
så skulle han packa medan vi var på glögg festen på innergården också.
vet inte längre änns om jag har känslor för honom eller helt ärligt jag tycker om honom men älska dig känslorna är på låg nivå som sagt.
men själva glögg festen var mysig och trevligt i allafall.
det kan inte neka i allafall för det tyckte jag i allafall och minis babblade som bara den också som sagt.
men som mamma sa så hoppas jag på att man blir kvar när vi pratade med en granne men vad gör man jag behöver ljus på vinterhaöv året och sol som räcker ett bra tag också så 14 fjuttiga dagar är inte jag som sagt det är mer en månad jag behöver och alltid kommer.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards