Alla inlägg den 12 december 2021

Av anonym anonym - 12 december 2021 01:10

sov bra men dock lite skum drömm på morgonen.
klev upp före killen så hade min större son i sälskap som visst skulle gå till tandläkaren och kolla eftersom han hade ont berätta han för mig i på morgonen.
och kom lekandes in i köket med sin stora gosedjurs orm som han sen slängde in i vardags rummet och nån gosedjurs anka la han i kylskåpet som visst skulle vara gömställe för ormen.
sen blev det en sväng till drottning gatan för min son hade klock tid.
sä vi skjutsa dit honom så gick han med mormor.
sen hem lite ärende på maxi.
och sen det här som jag känner mig tveksam till också måste erkänna.
jag blev upprörd på killen eftersom jag känner att han inte vill ha den virus saken riktigt på allvar vare sig som vacciberad eller inte.
och speciellt nu när detta nya virus kommit och vet ej gur det beteer sig.
så tycker han det är ok att smälla i sig julbord med tanke på att drar till tenneriffa om c:a 2 veckor ixh sen minis också.
och hur förbannad jag blev unnerst inne och det har med hur respektlöst det är när vet .
men skicka min åsyn upp i ansiktet på han.
plus påminde om atthabs chef har vart nära döden pga coronan.
många som trodde jag skämtade näe jag nämdeom detta.
så passade på att göra tprtvotten och 2 fkuffar att ta o vispa imorgon.
mammsen fyller prså ska baka en tårta också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards