Alla inlägg den 7 december 2021

Av anonym anonym - 7 december 2021 23:30

hade anfall runt två - halv tre som jag som förstog saken.
och hur att p som jag kallar henne för att inte bli något missförstånd av det hela.?
men dök inte upp när killen behövde hjälp av p med att han bre reagerade sm bara den.
och sen senare ringde killen till ks i solna och exh fixade kure saker som behövses också ordnas från ep teamet.
killen hade lordnat så att vi alla kunde träffa min nya läkare som jag har fått.?
efter dettacså bestämde vi att åka rill bromma blocks och hitta nån fin jul med kanske mied tomten eller mönster typ stjärnor eller något kliande.
så hittade en duk men helröd men det är ju jul mönster/ tomtfigurer som gäller.
men hittade inga som tresserade vax varianten är det jag vill ha och ingen tyg duk att göea.
sen in pp jul men dom hade ingenting angående olika varianter som sagt megger tycker m.
sen blev det ut tull spånga på ärende med denna vidriga bil som är jobbig och trivs ej med sånt eller men var några fel som gällde.
och efter detta att fixa det som behövdes att ordnas för arr den ska gå igenom besiktningen igen utan npgot fel.
väl hemma sen bara tagits lugnt sen busat med minisen och sen kollla på tv.n och hur minis ska

Av anonym anonym - 7 december 2021 01:47

sovit bra men fick höra att mitt stor troll hade fått 39.8 grader feber så nu avaktar vi till i morgon och ser hur han mår eller om det blir läkar besök.
så bestämde att vi gick till apoteket och köpa det som behövdes hem till stor trollet plus att jag köpte en sån här test napp man kan fylla i typ lite frukt mossade grönsaker puréer etc etc som kan vara bra.
och väl hemma sen så bestämde jag för att pynta klart i vardags rummet medan minis sov.
satte kuddarna kuddfodrali rött fodral sen tig bild och la ut på fb &instagram sen en halv timme senare så skällde killen ut mig pga det.
mina känslor för honom har verkligen försvunnit helt och hållet måste faktiskt på riktigt erkänna inget kul det här längre man har vart snäll med att han får ta upp sängen & soffan 2 byråer för kläder o vad han nu allt vill ha i sina byråer det skiter fullständigt i.
men han har inte rätt och säga jag måste tycka om amerikanska saker som kuddar med amerikansk motiv eller en klocka med amerikansk motiv ha löjligt amerikanskt bil som man kallar snopp förlängnare om man har en mindre snopp.
när nan flyttar ihop med en så måste man kunna acceptera med sin med partner som detta fall mig nu som inte gillar amerikanskt på det sättet eller vill ha amerikanskt här hemma i min lägenhet.
och bara för jag satte dom kuddpåsarna över kudden fick jag skit.
jag förstår/ respekterar dom som har sitt ursprung och rötter där i från så respektera jag detta absolut men bara för skojs skull nej tack.
pratade med en kill kompis i kväll om detta som sa direkt vad i helvete vad barnsllgt kunde inte säga något annat än själv väldigt löjligt.
sen kom det fram att en klocka skulle upp i sov rummet men över min döda kropp att jag vill ha det i mitt sov rum nått på bordet ok men inte på väggen räcker med saker i mitt sov rum.
så fick ta fram igen kalender och skriva av mig som vanligt.
är inte glad längre mina känslor tyna bort också har dom ser killen bara mer som en kompis nu som typ blir inneboende nu.
jag stör mig på minsta lilla med diaken fram slängd mm.
och att han inte vill lyssna eller stör mig..
egnar mer tid till mig och sonen än vad killen gör som sagt.
sen hängt upp julstjärnorna med mamma har jag.

riktiga julfärger här och röda kudden o fodral ocfilt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards