Alla inlägg den 3 november 2015

Av anonym anonym - 3 november 2015 22:15

Hejsan och god kväll

 

hann med en liten promenad på morgonen innan sonens gudmor och förvaltare kom hit.

Vakande kl 08:30  åt frukost tillsammans med den lilla som vanligt ,som en blev hungring vid 09:30.

Han hade visst haft en riktigt sov morgon också för den delen,med andra ord hade lilleman.

Jag bestämde mig för att gå och handla nya havrebollar åt upp dom jag hade hemma.

Visste inte riktigt vad jag skulle hitta på att bjuda henne denna gång.

Så det fick blir havrebollar denna gång i allafall.

Och jag gick en sväng upp till fridhemsplan med lillen så han kom ut en stund åtminstonde denna dag.

Och trodde det var stort skämt när jag kom upp dit och kollade där våran bio låg förut att dom redan hade satt upp en julgran.

Nästan 2 månader ännu till jul och dom hade redan satt upp denna  det är ju inte klokt som sagt.

   

För mig är detta helt sjukt helt ärligt bara några dagar sen det var halloween så kommer dessa upp i stället så nu dröjer det nog inte länge innan granen mitt emot här kommer upp det är jag ganska 100 på.

Och kommer inte förvåna mig eller om det är så.

Jag var hemma till halv tolv försökte ge lillen sin lunch som han inte verkade vara så pigg på eller på maten som han fick.

men puren med jordgubbe gick i allafall bra ner tack och lov.

Mötet eller träffen som jag ser på det i allafall gick bra också förvaltaren fick berätta lite om sig själv och vad han gör mm.

Och hon berättade lite också om sig själv också för honom så det skulle allt bli rättvist och att han får veta vem hon är och vad hon gör.

Tyvärr blev jag smått grining över vissa saker också angående om daglig sysselsättning som jag inte har varit så väldigt intresserad av och aldrig varit,dom gånger man har provat så har jag aldrig tyckt om det eller trivts med det.

Och plus att jag ser gymmet som mer som en sysselsättning för  som jag både trivs med och tycker är kul och 1 imme åt gången är precis lagom tid men vill ha något som är ett några timmar är tyvärr ej min grej.

Jag trivs som jag har det nu och vill inte ha på något annat sätt något som man då måse vilja själv än att bara göra något som sin vilja.

 

Men sen blev det fika me sonens gudmor och märkte att det här med havrebollar gick hem det var verkligen något som hon uppskattade och gillade och alltid gjort också.

Så blev en trelig fika stund innan hon skulle gå och sen gjorde vi upp att hon skulle komma hit på torsdag igen så att man blev klar med dom sista kartongerna också.

Förhoppningsvis också att hon kommer med mig till babytown och köpa sonens nya vagn med alla tillbehör som jag ville ha.

Plus en transport väska också eftersom man snart åker utomlands igen har vi tänkt oss.

Sen fick jag sms av en i mammagruppen också eftersom vi skulle ses i morgon mitt på dagen och att jag skulle komma över och hälsa på.

För att vara på säkra sidan så bestämde jag mig för att ta och ändå som ps att om du vill så hon inte tror att jag tvingar henne till något som hon i alls vill egnetligen för att det känns bara dumt.

Sen frågade jag en annan mamma i mamma gruppen om hon ville följa med till kristoffer skolan och gå på deras november fest där också berättade lite för henne om denna plus den erfarenhet som jag hade i från och så kom jag in på min tid där på skolan och mobbningen där som vaen rätt grov mobbning också så klart.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards