Alla inlägg den 18 november 2015

Av anonym anonym - 18 november 2015 22:53

här är dom saker som jag så köpte samtidigt och det som jag fick hem då när vi var och handla vagnen vet att jag har glömt och sätta ut bilderna på detta.

Men ska ta och göra det nu tänkte jag mig så det blir av och inte tvärtom.  

 

   

Mugghållare.

 

 

Orginazer väska

 

 

Sommar sufletten blev då i ice blue tyckte att dom andra färgerna var ganska trista helt ärligt. 

 

Av anonym anonym - 18 november 2015 21:23

halloj

 

 

har i dag varit på promenad med lilleman när jag vakande senare än valigt strul med väckar klockan.

Solen sken när man väl kom upp och sonen och pappsen satt i köket när jg kom.

 

  .

Hade fått svar av kompisen undra om jag då skulle boka lördagen eller inte.

Sen vädret i dag har varit väldigt speciellt måste jag säga när jag då kom upp å var strålande sol ute så skyndade mig att ta på kläder och gå ut me lilleman.

När jag sen vid fredhäll och snoilskyvägen så märkte att det blev mer disigare kändes lite läskigt också samtidigt.

Men samtidigt så kändes detsom att det var disigt hela tiden också ändå på  hela promenaden.

Men när jag då kom hem ingen tagit bort skydden från julen och gett sonen till mammsen för stunden.

Sen blev det en liten diskution med mammsen efter i går när denna hjärntvättade farmor var här utan jag knappt visste om det och tyckte var ok.

Sen blev det gymmet en sväng pratade lite med dom på gymmet angående det här pt.

Sen är det nu bara att avvakta  samtalet med att personlig tränare ska ringa mig.

 

Passade samtidigt då ta en bild när jag hade försökt boka några pass.

Verkade som att dom inte riktigt förstog detta.

Så och ni som funderar på vad det är jag pratar om också så klart om man säger så då.

 

 

så här ser ut och det verkar som att dom på gymmet inte riktigt hajar om detta jag har berätta om i stort sätt hela veckan här.

Det här är verkligen inget kul alls när man försöker boka så kommer denna skylt upp.  

Sen fick i dag köpare på sonens babysafe trodde jag , dom skulle komma klockan 19:30 först ändra sig och kom endå.

Men tyckte samtidigt att detta var rätt respektlöst av dom.

Dom sa att dom skulle hämta ut pengar eller växla pengar men i stället stack dom varken svarade på sms eller på samtalen som min mamma försökte ringa.

Sen så kom det sms att dom var och köpte en annan som dom var egentligen på väg och kolla.

Tyckte att det var rätt dåligt av dom att inte säga att dom inte var intresserade än att låtsas gå och växla pengar.

För mig är blocket bara opålitligt egentligen om man säger så då.

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards