Alla inlägg den 12 november 2015

Av anonym anonym - 12 november 2015 22:51

en riktigt höstdag i dag var det, jag kom upp vid halv nio sen där på umgås med sonen.

pappsen skulle till gramma och läsa, och det ösregna hela morgonen, när jag kollade på vädret så var det en blixt alltså skulle komma en åskskur med andra ord.

Men jag tror t o m att jag faktiskt hörde åskan i dag också på morgonen för att först så trodde jag att lillen hade tappat något från sin baby sitter ,var på wc.n av och an när jag kom tillbaka så hade lilleman hunnit somna i sin babysitter,men vad ska man göra när det ösregna ute  ut och gå med honom då är igen hitt eller precis.

Sen hade jag fått svar från babytown jag tog och frågade om dom kunde skicka sms eller ett mail när min vagn hade kommit,som jag beställde nu för ett par dagar sen.

Väntar ju nu på att den ska komma så skrev dom att det inte var något problem med att kunna maila eller sms.a mig när den hade kommi.

Har svårt för det här med privata nr och hemliga nr.

Men dom sa att det inte var något problem med detta i allafall så.

I dag gymmet igen och dansaerobics men saknar forfarade den andra instruktören inte direkt så kul att gå på ett pass när det inte är så ,många männskor eller.

 Men men blev

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards