Alla inlägg den 15 november 2015

Av anonym anonym - 15 november 2015 23:40

Hejsan!
Trodde jag orkade skriva i från datorn men där fick jag.
I dag blev det lång promenad , för hitta gymmet jag ska börja på 1 gång i veckan än det som jag nu kör på 4 gånger i veckan.
Jag misstänker att det inte dröjer länge innan snön kommer och den första snön som min lilla älskling kommer att se också.
Tog på hem vägen den vanliga rundan eftersom Lill älsklingen sov också så klart.
Sen blev jag hemma gick ut med blöj påsen och frös och sen senare också med den vanliga köksrosken.
Min mamms undra om vi skulle gå på gymmet i morgon men då blir det 2 olika gymm.
Men jag är ju lite nervös över att jag inte kommer med klassen på det här gymmet som vart och checkade på i dag så gymmet med Mammsen blir en reserv sak.
Lill älsklingen kommer snart börja krypa märks att hans reflexer till detta har nu smått börja komma också.
Så då blir det nog att gå ner i vikt också för den delen.
Sen på måndag tänkte jag köpa hem några grönsaker att mosa till Lill älsklingen.
Sen också kolla vad som finns i frysen att blanda i.
I dag tog jag en bild på middagen som är en quorngryta svarta linser vitlök chili mm.
Sen dagens lunch en blåbär/jordgubbs smoothie också en av dom som min Lill älskling tycker grymt mycket om också.
Annars har det vart en lugn kväll prata lite med kompisen som man ska ses i veckan också.
Sen vart på Skype så var den jobbiga typen är där kåta sexbesatta på mig tog nu mitt förnuft i fånga att blockera honom bara för att få lugn.


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards