Alla inlägg den 9 november 2015

Av anonym anonym - 9 november 2015 22:02

hejsan och hallå

Sov smått oroligt på morgon natten vet ej varför men något har det väl berott på gissar jag och har med anfallet och göra förra natten också för den delen.

hade lite skumma känningar i natt av att jag hade haft ett anfall natten innan och sällan jag gör.

I dag kom sonens gudmor och min förvaltare hit,som vi skulle upp till babytown i dag och handla vagn till sonen som vi försökte med förra veckan och misslyckades totalt.

Men nu så är det gjort i allafall och gick snabbt och smidigt också för den delen också.

Efter det kom sonens gudmor hit en en stund tog 1 kopp kaffe också efter.

Vi kollade genom dom sakerna som vi hem skickade samtidigt också.

Mugghållaren och summer breeze suffletten sen myggnätet och blöjhinken också för den delen också.

Men insåg lite att myggnätet var onödigt valde det för att kunna ha det till den andra vagnen men nu löna det ju sig inte alls precis.

Men blev en liten stund fika i allafall och sen sen skulle hon på utvecklings samtal för den äldsta dottern i barna skaran också.

Annars regna hela dagen i dag har det gjort också,var och handla och träffade sonens farmor inget jag precis var så pigg eller intresserad av men kan  ju inte bara gå förbi eller och ignorera ,tyckte det räckte med den här lilla samtalet som man hade för så fort mammsen nämner henne så har hon bara fått höra mm från mig.

Tyckte det var jobbigt och irriterande men man kan ju inte smita i från eller precis.

Sett på ängelby här nu och börjar verkligen spännande nu också man tyckte ju att den var en aning seg i början men nu hänger man riktigt bra med också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards