Alla inlägg den 22 november 2015

Av anonym anonym - 22 november 2015 22:19

hejsan och hallå!

vakna08:40 men låg och drog till 09:00 i sängen sen kom jag upp.

Men  sonen satt i babysittern och var glad och som vanligt blev lite grining alltså ordet trött.

Så min papps erbjöd sig att gå ut med lillenman i dag var lite små snuvig och hade lite ont  halsen så det fick vara.

Så tog moffa ut honom i stället så klädde jag på honom på mössa vantar extra tofflor eftersom hans fötter är så frusna hela tiden.

 

Så därför gått ett par tofflor att ha också.

Men han försökte göra motstånd hela tiden också till detta.

Det gick till slut i allafall och att han höll sig lugn också för den delen.

Sen blev för mig för att gå och handla lite saker till sonen som bhövdes fyllas på också.

Men väntade till att pappsen kommit med lilleman.

 

Det jag köpte till lilleman var

 pasta med grönsaker

vegetarisk lasange med röda linser.

Skärdgårds gryta med lax

Dom3 andra minns jag inte nu.

och till mig blev det sallad maccahiato tuggummin laktosfri mjölk

det genanta var att jag fick snabbt gå till automaten för att hämta ut pengar i stället för att mitt kort strula.

Tycker att det räcker med alla problem jag har haft med mina utagskort 2 av sa upp sig och 3 andra blev uppslukade av maskinen 1 på teneriffa en på automate på ica maxi och sen i stan och sen nu detta väldigt irriterande är detta i allafall.  

Och tog och berättade detta för mammsen när jag kom hem att jag fick ta ut alla mina pengar på kortet som jag hade tänkt och ha i reserv till nästa vecka.

Men hade inget annat val än detta som sagt.

Sen blev det en till runda dit med mammsen också för att kolla på ett par yllestrumpor åt lillen och hans kalla fötter.

Sen handla mat.

Då gick jag ut med lillen för han började gnälla när vi stog i kassan.

Som sen somnade när vi kom ut också så han var trött.

Tog ansöknings till själv scanning skulle vilja ha det på maxi skulle ju allt vara kanon också.

Med tanke på min dyskalkyli som jag har.

I morgon dansaerobics förhoppingsvis den nya vagnen till lilleman också.

Sen på kvällen dansaerobics men kommer nog  göra samma sak som sist först köra lite kondition cykla eller lite crosstrainer innan danspasset.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards