Alla inlägg den 17 november 2015

Av anonym anonym - 17 november 2015 22:50

hejsan och hallå

 

bestämde mig för att gå på gymmet i dag men bara för att köra kondition inte styrketräning.

Som lite variation på det hela.

Sonens gudmor hade bett mig kolla upp priser mm åt henne så gav dom hennes mobil nr så att dom kunde ringa upp henne under dagen.

Själv hade jag inte tänkt mig bli indragen i något men när det gäller min vikt som hela tiden går upp och ner och i svackor det känns inte roligt längre man funderar på hur man ska göra vad man ska göra också.

Så det blvev då att jag gjorde upp att berätta om mina mamma kg som jag har och att jag vill ha bort dom står knappt ut att se mig själv i spegeln också.

Frukosten i dag blev

Havregrynsgröt med smör och lite socker och kanel kändes nog lite skumt att äta det  helt ärligt men det var helt okey i allafall.

Tror jag ska köpa en ny förpackning med havregrynsgröt smakade lite underligt gjorde de.

Eller annars att jag köper pauluns supergröt och ha till frukost men att jag den i gryn och inte färdig lagad.

 

Sen på gymme blev det bara crosstrainer också.

Men körde runt 55 minuter och kalorierna blev 505 och distansen blev

12-1 km är väldigt nöjd med mig själv.

Sen i receptionen som jag nämnde så ska personlig tränare ringa upp mig  nu också.

Så förhoppningsvis ringer i morgon  

 

Senare kom sonens farmor fick mig att må illa helt ärligt eftersom jag inte vill ha med henne och göra alls.

egentligen borde hon få betala tilbaka allt som jag har fått gå igenom alltså personlig assistent som hon har tyckt är okey.

städa laga mat bli våldtagen.

Även om jag nu har en helt underbar son men fel pappa tyvärr.

Och en falsk farmor som inte alls var ärlig av sig alls från jag var i vecka 16 eller 18 när dom berättade om huntingstons sjukdom eller danssjukan som den kallas också.

Men att vara 100 % fart blind kan jag inte begripa hur man kan vara mot sitt eget barn och blundar för att se sin egens son problem .

Tragiskt.

Så kommer jag alldrig att vara mot min son kommer förklara hur viktigt det är att prata om det är nånting och som man kan åtgärda förhoppningsvis vad som är bra och vad som är dåligt också.

och se att jag kommer hitta på saker med honom från kryssningar till dagliga utflykter mm.  

Tänker absolut inte bli som min syster som knappt hittade på någon med sonen.

 

 

 

Dagens middag åt vänster ungstekt lax sen sötpotatis och sallad.

Det blev gott det mammsen lagade. 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards