Alla inlägg den 24 november 2015

Av anonym anonym - 24 november 2015 22:53

Hejsan

I dag så blir det dagens projekt som är att träffa 2 kompisar.

För den är min granne med sin dotter och är det då en från gymmet

Som jag fick sms av och hade en lucka i dag.

Frågade kompisen redan på sommarn innan vi kom hem från finland om man kunde ses behövde lite råd.

Känns hemskt att ha en vikt på nästan 90,6 kg nu och som bara i går i svackor också inte ett dugg skoj alls.

Men är glad att kompisen fick en lite stund över för mig i allafall.

Frågade min papps som hade varit till gramma som det heter vad det var för väder ute om det var varmt eller kallt ute så man inte börja frysa direkt eller.

Ingen sol i dag rätt mulet men någolunda varmt så den milda luften var på väg tillbaka nu.såg jag på min väderapp.

Man brukar säga som ordspråk att man ska svettas in våren och frysa in hösten men just nu känns det som tvärt om för min del.

Har haft lite små snuva 3 dagar nu men inte stört min träning eller tack och lov.

Men lillen har varit väldigt grining i dag märkte jag också .

Och väldigt trött också var han också till och med tanke på att lill älsklingen hade sovit nästan 2 timmar på dagen.

Men höst vädret och vad mer kan man göra än att försöka vara där på bästa sätt också.

 

Så höll på att virka mitt sängöverkast medan han sov också har nu kommit till mitt andra garnystan också som är i annan färg men matchar det hela.

Sen får jag se om jag gör ett till sånt man ska aldrig säga aldrig om detta precis.

Sen runt klockan 13.10 träffade jag min vännina och tog en promenad till stureplan också behövde lite hjälp med att hitta till det fik som jag skulle till.

Har en aning svårt att hitta i det området nämligen förutom till svampen så klart.

Men när man får höra ordet coffehouse så kan ju vara på nån gatan som man inte tänkt på eller känner till.

Men det slutade bra i allafall om man säger så då.

Både en trevlig stund var det i allafall så man får se när man ses nästa gång är ändå glad att jag har fortsatt kontakt med kompisen sen han slutade på sats fridhemsplan.

Sen på hemvägen när jag var på fridhemsplan så fick jag veta av mammsen efter ha varit in på coop och handlat och bara höll tummarna på lillen höll sig lugn också en sallad till mig eftersom päronen skulle på bio i dag sa dom.

Så räknade ut när dom skulle vara hemma också men där fick jag.

Dom var hemma och lagade mat gjorde pappsen och mammsen fick veta av att hon bokade nu en resa först till malaga 3 nätter och sen till tenneriffa 14 dagar.

Sen samma rum på hotellet på tenneriffa där vi hade grannen som var väldigt högljudd av sig  och sen tyckte att vi skulle komma över och ta hand om hennes mamma så vi avaktade alltid med att hon gick innan vi gick ute eller att vi skynda oss innan hon kom ut.

Eftersom vi aldrig kom över och sjunger så väldigt högt utan för dörren också gjorde hon.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards