Alla inlägg den 1 november 2017

Av anonym anonym - 1 november 2017 23:22

lämnade mitt lilla ❤️  På förskolan i dag var inte det lättaste för honom måste jag säga.😪

så tog och stannade kvar en stund och lövade hämta honom lite tidigare också så det inte skulle bli för mycket på en gång för honom man såg att han var lite ledsen började hemma innan vi gick också till förskolan.

under mina lediga timmar så drog jag upp mig till Fridhemsplan handla en orginazer för smink och typ läppstift eller små flaskor var denna till för smink borstar mm.

sen nya tandborstsr till min eltandborste borste och sen hem .

sen i väg och hämta ❤️ Var lite för tidig också så fick sitta och vänta på att dom hade ätit sitt mellanmål.

sen handla frukt mm.

och nu i kväll först dålig i magen som blev värre också och ont i magen.

och sen kände mig konstig  fick lite spy reflexer som sen försvann och nu för  c:a en kvart sen så kom det från alla håll  kräktes och så lös i magen så när man kräktes så kom det ut på wc golvet och i ec det andra så med andra ord magsjuk.

joppas att inte att mitt ❤️ Får detta nu.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards