Alla inlägg den 9 november 2017

Av anonym anonym - 9 november 2017 23:47

vakna 08:00 😴😴 men var grymt trött av mig i dag somnade två på natten inget roligt alls måste jag säga men men.

hade en litet ❤️ Som kom in till och ropade mamma åt mig också och med st nypa eller kittla mig , mitt ❤️ Klassisk att få my att bli det gick bra att lämna  ❤️ På dagis ock till och med fick på sug västen o gick sand lådan utan  med var kyligt också hade mulet var vad jag gjorde .

la mig på sängen en stund och somnade tills mammsen ringde och ville  ha frukost ordnade till henne som jag gjorde också sen sen app fixa lite undan skräp mm sen en latte maccahiato också.

pratade lite med min kompis som ska med på Helsingfors kryssningen .

Av anonym anonym - 9 november 2017 01:30

hallojsan!

snuvan jag har kännas lite bättre i dag angående min snuva.

i dag var i allafall rätt dag träffas hos henne gick igår en dag förtidigt i stället. 

Men nu har det vart lugnr hel dagen i dag också.👍

och hade sonens gudmor här med sin yngsta i den blåste  jag säga .

jag hade ro på 😁😁.

tog en morgon fika med henne och Lill flickan sen dess gick och sen gick hem över till skulle hon jag ha allergi medicin för sl&rtgi för vi/a pälsdjur som katt är nr 1 sen hund/häst som jag Är allergisk mot.🙁

skildes av vid tunnelbanan hade annars tänkt mig att gå i från Men tiden och hade rolig när jag berätta att jag hade blanad dagarna.

och hade kolla i kalendern så förstog jag det var dietisten igår och i dag psykologen.

sen hämta ❤️ på dagis och som var på super humör också 🙂

och Sen till vaccination drop in där jag lilla ❤️ Mamma skriva in oss där på mottagningen .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards