Alla inlägg den 15 november 2017

Av anonym anonym - 15 november 2017 23:45

sov gott i natt och riktigt gott i natt också till och med.

men hörde knappt väckar klockan i morse som jag annars brukar göra så det var skumt.

men tog med mobilen till köket när jag lagade frukosten och såg på displayen att den såg ut som den inte alls ska vara närmare tvärt om att det var bara bild på batteri och sen efter det detta så o efter lämna ❤️ På förskolan så då undersökte jag saken bättre också .

slutade med att jag fick ta den upp till iphone egna butik berätta vad som hade hänt och lämna in den där på verkstan så skullle dom höra av om dom inte fick liv i denna.

så vart nervös hela dagen Över att den sa upp sig börja kolla efter ny iPhone också.

så har känt mig helt strand satt när man inte har burit med sig sin mobil som man gör annars.

 Orkade inte vänta till slut så ringde och fråga hur det gick och det var med den vad som hade hänt med sen.

visade sig att batteriet hade sagt upp sig 😱😱 men dom fixade ett till denna och 3999 var priset på detta.

annars en slapp kväll har jag haft lekt med ❤️ Kolla på lite vloggar på youtube också .👍 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards